Met het ECD van FM Zorg bent u altijd verzekerd van een uitstekende zorgregistratie binnen diverse zorginstellingen. Hierbij kunt u denken aan jeugdzorg en hulpverlening, verpleging, zorgboerderijen, GGZ, VG en LVG-instellingen en 24-uurs zorg. Het Elektronisch Cliënten Dossier van FM Zorg kan volledig op maat worden gemaakt en beschikt over diverse bruikbare functies.

Op deze manier kan de zorgregistratie van 30 tot wel 10.000 cliënten op effectieve, veilige en eenvoudige wijze worden bewerkstelligd. De software is overal toegankelijk en werkt foutloos en stabiel. Daarbij maakt het niet uit of het systeem door een kleine of grote groep mensen tegelijkertijd gebruikt wordt. FM Zorg heeft hiermee ook in 2019 weer voldaan aan de richtlijnen van de iStandaarden waarvoor de Groene Vink is ontvangen. Zo helpt FM Zorg de kwaliteit in de zorgverlening te bewaken én makkelijker te maken.

Het ECD heeft daarom diverse functies welke standaard zijn geïmplementeerd. Hierbij kunt u denken aan de registratie van de zorg als ook de zorg rapportage. Deze wordt binnen de ECD van FM Zorg binnen één scherm weergegeven. Daarnaast kunnen er tevens procedures, protocollen en formulieren worden beheerd binnen het systeem. Op deze manier heeft elke gebruiker toegang tot én inzicht op belangrijke informatie over de cliënt.

ECD Elektronisch Cliënten Dossier

Binnen het Elektronisch Cliënten Dossier van FM Zorg kan er tevens snel en effectief gedeclareerd worden. Deze kunnen geheel aangepast worden aan de behoeften en het type zorginstelling. Declareren en factureren gebeurt op deze manier snel en foutloos. Hierbij kunt u denken aan declaraties zoals Wmo,Wlz,Jw en PGB. Maar, ook declaraties voor Forensische Zorg, Wijkverpleging en Onderaannemerschap zijn inbegrepen.

Het ECD van FM Zorg bevat daarnaast rubrieken zoals zorgverlening, cliëntenadministratie, zorgdossier, planning & verantwoording en toegang voor derden. Ook kan er eventueel een digitale agenda gekoppeld worden of kan het zorgplan worden aangepast naar een ondersteuningsplan. Ook kunnen er via het ECD automatisch workflows opgestart worden. Het Elektronisch Cliënten Dossier is tevens bruikbaar als applicatie op de smartphone. De software is daarnaast snel te implementeren en is in veel gevallen al binnen één uur werkzaam.

Het platform is duidelijk en inzichtelijk. Het 3-klikken systeem zorgt ervoor dat de benodigde informatie snel toe te voegen of op te zoeken is. Ook de koppeling met Vecozo zit standaard in het ECD. Uiteraard beschikken we bij FM Zorg ook over een deskundige helpdesk. Zo wordt u altijd direct geholpen als daar behoefte aan is. Neem voor vragen over het ECD vrijblijvend contact op met FM Zorg.

Scroll naar top