ECD voor verpleging en verzorging

Bent u werkzaam binnen een zorgorganisatie, dan neemt u de wensen en gezondheidstoestand van uw cliënten als uitgangspunt. Goede afstemming tussen cliënt, familie en team is hierbij van groot belang. Om de werkwijze zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, is het fijn als u organisator en procesmatig kan worden ondersteund, zodat niets u in de weg staat om kwalitatief goede zorg te verlenen. 

De veelheid aan informatie die aanwezig is binnen een zorgorganisatie vraagt om een laagdrempelig en eenvoudig te gebruiken elektronisch cliëntendossier. FM Zorg kan u hiervan voorzien. Benieuwd wij voor uw organisatie kan betekenen? Plan dan een vrijblijvende demo in of maak telefonisch kennis met onze experts. 

Handig om te weten

Snel
Binnen 3 muisklikken bent u bij alle informatie die u nodig heeft.

Volledig
Alle beschikbare informatie vertelt u in één overzicht welke lopende indicaties er zijn, welke trajecten er lopen en in welke fases deze zich bevinden. 

Digitaal ondertekenen
Binnen het ECD van FM Zorg is het het mogelijk om documenten digitaal te ondertekenen en direct te verzenden naar de juiste persoon.

Gebruiksvriendelijkheid voorop

FM Zorg heeft het ECD op zo’n manier ingericht dat het begeleiders effectief ondersteunt in hun dagelijkse werkzaamheden. Wij begrijpen dat een ECD voor zorgprofessionals van groot belang is, maar dat het ook als een ‘noodzakelijk kwaad’ kan voelen. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat ons ECD een gebruiksvriendelijk ontwerp heeft, zodat het zo gemakkelijk mogelijk voor u is om ermee te werken.

Het is voor ons van belang dat ons ECD u blijft ondersteunen. Om deze reden blijven we regelmatig met u in gesprek om te bepalen of het ECD nog steeds aan uw wensen en eisen voldoet. Op deze manier kunnen we eventuele knelpunten snel identificeren en oplossen, zodat u zich kunt blijven richten op het bieden van hoogwaardige zorg aan uw cliënten.

Small, medium, large of extra large

Het FM Zorg ECD is geschikt voor organisaties met 30 tot wel 10.000 cliënten. Het dossier is praktisch en overzichtelijk opgezet op basis van Google technologie, wat betekent dat het eenvoudig in gebruik is, overal toegankelijk en stabiel blijft, ongeacht het aantal gebruikers.

Alle aandacht voor uw cliënt

Bij zorg en hulpverlening staat de cliënt centraal. Daarom verzorgen wij niet alleen de installatie, maar ook het technische systeembeheer, inclusief licenties, back-ups en hardware-onderhoud. U hoeft ons alleen te laten weten wie de vaste contactpersoon of functioneel beheerder is.

200+ aangesloten zorgbedrijven

Benieuwd of we bij elkaar passen?

Of

Telefonisch kennismakingsgesprek

Vul onderstaand formulier in en wij gaan graag met u in gesprek over waar u naar op zoek bent en hoe wij daarin een match kunnen zijn. Daarop volgend kunnen we – indien gewenst – een online demo inplannen. 

Telefonisch kennismakingsgesprek

Talingweide 109
3403 AD  IJsselstein
Scroll naar boven