ECD voor de dagopvang

Door het gebruik van een ECD houdt u als zorgprofessional meer tijd over voor goede zorg. Bovendien ondersteunt het u in uw rol als begeleider, zodat u zich volledig kunt focussen op de cliënt. 

Met FM Zorg helpt u uw cliënten zichzelf ontwikkelen en houdt u overzicht op de dagelijkse gang van zaken. Ervaar nu hoe makkelijk het is. Benieuwd wij voor uw organisatie kan betekenen? Plan dan een vrijblijvende demo in of maak telefonisch kennis met onze experts. 

Handig om te weten

Snel
Binnen 3 muisklikken bent u bij alle informatie die u nodig heeft.

Volledig
Alle beschikbare informatie vertelt u in één overzicht welke lopende indicaties er zijn, welke trajecten er lopen en in welke fases deze zich bevinden. 

Digitaal ondertekenen
Binnen het ECD van FM Zorg is het het mogelijk om documenten digitaal te ondertekenen en direct te verzenden naar de juiste persoon.

Alle informatie op één plek

Met het ECD van FM Zorg heeft u volledig overzicht over alles wat er speelt rondom uw cliënt. Dit biedt u het gemak van snel zicht op alle lopende activiteiten, waardoor u alerts kunt ontvangen wanneer er actie ondernomen moet worden. Zo krijgt u bijvoorbeeld herinneringen voor openstaande taken en activiteiten.

Of het nu gaat om begeleiding op school of in de crisisopvang, pleegzorg of ambulante hulpverlening; in ons ECD kunt u alle vormen van zorg rondom uw cliënt op een eenvoudige manier beheren. Ons cliënt volgsysteem is ontworpen met de cliënt in het middelpunt, waarbij we de reis van de cliënt visueel inzichtelijk maken, zodat alle betrokkenen snel de status kunnen bekijken en te allen tijde goed geïnformeerd blijven.

Small, medium, large of extra large

Het FM Zorg ECD is geschikt voor organisaties met 30 tot wel 10.000 cliënten. Het dossier is praktisch en overzichtelijk opgezet op basis van Google technologie, wat betekent dat het eenvoudig in gebruik is, overal toegankelijk en stabiel blijft, ongeacht het aantal gebruikers.

Alle aandacht voor uw cliënt

De cliënt staat centraal. Daarom bieden wij niet alleen de installatie van onze systemen aan, maar verzorgen wij ook het technisch systeembeheer, inclusief licenties, back-ups en onderhoud van de hardware. Wij vragen enkel om de vaste contactpersoon of functioneel beheerder door te geven, zodat wij efficiënt en effectief kunnen communiceren.

200+ aangesloten zorgbedrijven

Benieuwd of we bij elkaar passen?

Of

Telefonisch kennismakingsgesprek

Vul onderstaand formulier in en wij gaan graag met u in gesprek over waar u naar op zoek bent en hoe wij daarin een match kunnen zijn. Daarop volgend kunnen we – indien gewenst – een online demo inplannen. 

Telefonisch kennismakingsgesprek

Talingweide 109
3403 AD  IJsselstein
Scroll naar boven